Uteritt med Ronja:D

Igår red jag ut ed Ronja och Silver. Känner att jag börjar komma lite efter och uppdaterar en dag efter hela tiden bara för att jag inte har hunnit blogga de senaste kvällarna xD men i alla fall: Igår red jag ut med Ronja S och Silver, det var jätteroligt att rida ut med en ponny som har någorlunda mer samma tempo som Abra haha( när jag rider ut med pappa och Candy går jag typ 20m bakom hela tiden) och som man samtidigt kunde gå in i baken på när jag behövde en stoppkloss;) Nä men det var jätteroligt att Ronja var med ut haha. Vi red bort längs ridstigen i cirka en timme skulle jag tro och hästarna var pigga och glada:D. Abra gjorde någon typ av konstiga hopp för allt möjligt som jag inte såg, hon typ gick helt vanligt och sedan bara hoppade hon asweird haha.
När vi skulle galoppera bockade hon när jag la på skänkeln och småstack efteråt och hennes huvud var nästan på min nivå hela galoppsträckan och hon galopperade i sidled HAHA gosan<3 Silver var i alla fall väldigt lugn även om ghan var framåt och trygg att vara ute med och jag tror att alla fyra tyckte att det var jättekul:D

Förlåt för otroligt dåligt formulerad text (känner att den lika gärna kunde vara skriven av en åtta-åring) men skriver den lite under stress.

Ha det så bra alla:D

kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0