Ridning med Anna<3

Både igår och i fredags red jag tillsammans med Anna:D. I fredags red vi dressyrprogram med Emma C och Shelly på hoppbanan och vi gick också över vattenmattan några gånger i både trav, skritt och Emma även i galopp. Det gick ganska bra och vi skrittade ut både före och efter och Shelly var taggad som vanligt xD.




Fint kort taget av mig från ryggen XD^^

I morse red vi ut tillsammans. Vi red nedför båtmansliden och bort på vägen därnere. Det blåste rätt mycket och när vi hade gärden/ hagar på båda sidor trodde jag nästan att vi skulle blåsa bort! Men hästarna var coola och jag tror att framförallt Vallis som är ridskolehäst tyckte att det vart riktigt roligt att få komma ut på riktigt!
Trots att hon inte går ute särskilt mycket annars var hon rätt lugn, men när vi galopperade på tillbaka vägen var det så kul att hon var påväg att dra ut på gärdet med Anna hahah!
Jag är sjukt nöjd med Abra, hon visade inget täcken på att vilja sticka eller bråka ens i galoppen även fast jag red först:D
Vi var ute i ungefär en timma och galopperade än del, men tog det ändå relativt lugnt.


Tycker att denna bilden är lite rolig när de står och kollar bårt ifrån varandra:D


 Anna och Vallis:D
Efteråt så var det "Vi i stallet" teori som jag och Anna höll i, och därefter så kom min moster och mina kusiner och min mormor och firade mig lite och vi käka rulltårta (a):D

Det var la allt för nu kram på er:D<3



Kommentarer
Postat av: Louisa

Okejj, skicka bara bilder till min E-postadress så fixar jag en header på nolltid :)

2012-04-01 @ 11:18:19
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0