Programridning på söndag:D

På söndag är det programridning som jag ska vara med på:)I och med att vi inte har vart med på sånt på länge och så där så ska jag vara med på LC då och så ska jag rida LB första April. För även om det går riktigt bra på träning så kanske det är bra att vara med i en lägre klass nu, då det var länge sedan, och även om jag rider en låg klass är det inte säkert att det går bra för det.
Desutom måste jag rida i den gamla sadeln vilket inte underlättar precis, men  vi kanske har fixat en annan till April, men kan man inte rida för att man har en speciell sadel så kan man kanske inte rida alls haha. Men pappa hittade en syntetssadel som vi skulle ha på prov i alla fall.

Nu ska jag se om jag kan hitta något att blogga om och senare kanske det kommer upp lite bilder från hoppningen igår, om det är något ni är intresserade av?

Ha det!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0