Pluggar program

Just nu sitter jag på ett kallt golv utanför ett klassrum och pluggar program tillsammans med Cissi.
Cissi får nu åka iväg med Follow (typ tävling och träning) om jag har fattat rätt, och första April så är det programridning igen och jag tror att hon lätt kan vara med på LC:1 och att det kan vara en bra första grej i och med att det inte är tävling och sedan så får man juj se exakt vad det är man behöver träna på plus att man efteråt kanske till och med kan få några tips av dommaren! Sketbra!
Jag ska vara med på LB:1 så det håller jag på att plugga in nu, för även om jag har ridit det så är mitt minne kort och jag kommer inte ihåg det hahah! Men LC:! och LA:1 kan jag, bara det att jag inte känner mig redo att rida LA inför folk än hahah.
En annan rolig sak än själva programridningen är att jag och Cissi kommer vara at the same place, same time MED HÄSTAR!:D Sketnice!

Kram på er!:D


Kommentarer
Postat av: cicci

haha , jag ska nt vara med ellepelle x) Vänta nåra månader till så :P

2012-03-19 @ 11:48:27
URL: http://skimmelcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0