Pinsamt...

Jag har en massa dumma saker för mig, typ tvångstankar och sånt, och igår när jag var påväg hem från gitarren ser jag en bil och tänker att om jag kollar på den en gång till kommer jag att dö. Så jag går där och stirrar ner på mina svart/vita Converse och hoppas att jag snart kommer vara förbi, men det är så jobbigt att gå och bara stirra ned så jag blev lite yr och om jag inte tittade åt något annat håll fort så skulle jag säkert råka kolla upp på bilen. Så jag kollar åt andra hållet där det är en vägg men tyvär så vart det fönster där så om jag skulle kolla upp på dem så skulle jag kanske se bilen! Det är tomt på gatan så dum som jag är beslutar jag mig för att det enklaste är att blunda så jag går och blundar och ser antagligen ut som en idiot. Sedan hör jag fotsteg och en tant kommer gående emot mig. Jag slår upp ögonen och ser att hon stirrar jättekonstigt på mig.
Jag rodnar så kraftigt att jag börjar skratta vilket inte g ör det hela bättre i och med att hon verkade tro att jag skrattade åt henne....

Usch vad dum jag kände mig!


Har ni tvångstankar/ gör pinsama saker ibland?


Kommentarer
Postat av: karin

hahha, pinsamma grejjer har jag gjort jaaoo! hah

2012-03-23 @ 20:19:56
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0