Mitt schema är paj

Hahah jag och schema-.- Så här såg det ut först:

Måndag: lektion
Tisdag: Vila
Onsdag: Anna har henne
Torsdag: Dressyr, fokus på form och stadighet. Claes lektion, Hoppning i bästa vädret!
Fredag: uteritt
Lördag: Tömkörning
Söndag: Bada+ Dressyr

Men sem så blev jag så sjukt sugen på att träna för Claes+ att jag behövde det, så då hade jag ändrat torsdagen, men sen när jag kom upp igår så såg jag att det stod hinder uppställda på hoppbanan och då kunde jag självklart inte låta bli att passa på. Sen så var det underbart väder också så jag hade liksom inget val. Hahha så länge höll det!
Helgen ser fortfarande lite oklar ut för rida ut vill jag helst göra med Ronja eller någon annan kul människa, palla rida själv hahah.
Då blir det nog ned för båtmansliden och sedan bort längs dem ridvägarna. Det är SÅ FINT DÄR:D<3

hahah dålig uppdate kanske mer kommer senare, har NO nu nämligen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0