HV Polo Piké

Om ungefär en vecka fyller jag år och igår fick jag en tidig present av farmor och farfar som innehöll en rosa hv-polo piké!:D Jag blev såklart jätteglad och är sjukt nöjd med den. Den är jätteskön och har bra passform och desutom passar den jättebra tillsammans med mina bruna whitaker ridbyxor:D
I och med att min kavaj är typ tio centimet för kort i ärmarna(den är till salu btw) så ska jag rida med pikén och en brun V-ringad tröja på programridningen i morgon. Tycker broderierna på ser sjukt proffsiga ut och att man fick med ett matchande gummiarmband gör ju inte saken värre precis.
Altså är detta en tröja jag varmt rekomenderar och det finns bara possitivt att säga om den:D
 Min är inte lika lila utan mer "baby-rosa" men hittade ingen bild på den;)

Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0