Hurtiga ungar

I dag så vart jag och Anna uppe och sprang på morgonen, vi sprang hela vägen lunna och ett varv på ridstigen och hem igen:) Vi var iskalla så tog en kopp varm choklad och en macka, sen vart det ut igen, fast istället för de snygga springbyxorna så var det på med de urvuxna kläderna, som är de enda vi får ha hos  Docka och Nita, och så gick vi bort till dem en sväng:).
Sedan red jag Abra i lilla manegen tillsammans med Moa och Candy:). Det gick jätttebra förutom att jag höll på att gå under av kissenödighet hahah;). Fick till den ökade traven ganska bra i slutet, och det gick jättebra för Moa och Candy också:D
I morgon ska jag och Annna ta bussen upp och springa elljusspåret eller något vid stallet, käka och mocka ur hagen, boxen samt göra höpåsar och rida lektion:)
Så ja, lite duktiga känner vi oss faktiskt, måste erkänna att jag inte har tränat på riktigt länge och har ont  i hela kroppen efter boxningen i fredags.

förlåt för otroligt dålig uppdate senaste tiden, var US-möte och sånt igår så jag hann helt enkelt inte, och Cissi vet jag inte vart hon har tagit vägen, det var rätt länge sen hon bloggade nu haha

Hoppas  n i har det bra Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0