Hoppning igår

Igår hoppade jag på hoppbanan. Det var inte ett enda moln vad jag minns och görskönt ute.
Hoppade bara enstaka hinder, för jag hade inte pappa med mig och mamma kan inte avstånden.
I början gick det helt okej och jag hoppade några hinder, sedan stack hon en hela långsida och sen var energin som bortblåst. Gick typ i undertempo hela tiden och hon ville inte jobba under sig i galoppen och drog upp huvudet ibland-.-.   Att det gick så långsamt gjorde att det blev en hel del längdhopp hahah. Hon var nog lite mör efter att ha stått ute i hagen och solat all day.
Idag blir det dressyr eller uteritt beroende på om någon vill rida ut eller inte haha, mamma har med systemkameran så man kan ju hoppas på lite nice pics:D

Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0