Here we goes!

Asäööme news här! I måndags blev det bestämt att Anna ska ha Vallis några dagar i veckan. Äntligen har hon också en häst så vi kan rida ut tillsammans!:D. Idag ska jag rida för Claes och jag tror, men vet inte säkert, att hon skulle rida med, och i morgon ska vi rida ut och plugga program:D
Känns jätteroligt att vi äntligen ska  ha varsin häst så vi kan rida tillsammans utan att en av oss ska behöva gå :D<3

På söndag är det programridning, jag ska rida LB och Anna LC. Jag hoppas att det blir en del nice pics efter det, jag ska visa mamma vilka inställningar hon ska ha. Vilka inställningar brukar ni fota med?

kram Elin


Kommentarer
Postat av: Sara :)

sv. tack :)

2012-03-29 @ 14:38:12
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0