Here comes da biff.....

....eller inte hahah. På mötet i lördags så sa jag att jag kunde vara ansvarig för "kom i form med US", vilket jag uppfattar som att jag ska ta med mig ut en grupp trevligt folk en gång i veckan och springa eller träna på annat sätt. Jättekul verkligen tycker jag! Det är bara ett problem: jag ser ut som en vsträckgubbe och är ungefär lika stark som en också skulle jag tro. Kondisen är nog helt okej och benen med, men magen och armarna. Hahah de är nog inte ens värda att snacka om! Så nu, innan jag ska hålla i detdär, så ska jag träna så jag blir stark och uthållig! Det ger mig säkert fördelar i ridningen också:).
Så här ungefär har jag tänkt mig att mitt träningsschema ska se ut:

Situps, plankan armhävningar, rygglyft m.m. ca.5 dagar i veckan, springning tredagar i veckan, om jag hinner, och massa ridningo och lite stutsmatta ofc;)

för både min och Abras skull ska jag också försöka ha ett bestämt träningsschema för oss typ såhär:

Måndag: Ridning för Liz
Tisdag: Vila
Onsdag: Anna
Tordag: Ridning för Claes eller mark/ hopparbete
Fredag- lördag- söndag får nog bli lite som de blir. Jag vill gärna rida ut en gång i veckan i alla fall, och jag passar gärna in det med när Ronja rider eller nu när Anna ska ha Valentina några dagar i veckan.
Annars är det dressyr som gäller, gärna på gärdena sen när det torkar upp lite, annars på hoppbanan eller padocken. Sen kanske Claesträningarna på söndagarna så vi får hoppa lite också.

det var allt för oss nu kram<3

Kommentarer
Postat av: sari

Vilken fin blogg :) Besök gärna våran hästblogg och kanske kommentera. Bloglovin byte? :D

2012-03-27 @ 05:51:10
URL: http://tnmryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0