Dretväder

Ja usch vad trist det är ute nu! När det hade vart fint i några dagar så kommer det en massa snö och förstör och nu idag regn, men mest molnigt. Varför kan det inte vara typ 5+ och spöregn i två dygn eller något och sedan sol? Nä det ska va molnigt och trist såklart? haha;)
Idag så red jag ut i gråvädret i alla fall, red i den gamla sadeln som jag fick med för att den andra sitter inte alls bra nu, och därför kan jag ju såklart inte rida med den. Red bort i sandgropen en sväng och sedan så red jag ute på hoppbanan. Hon kändes fin och mjuk i båda sidor, kanske lite seg då hon antagligen trodde attt hon skulle få gå in efter att vi varit ute ett tag haha xD, men det gick bra i alla fall;)
Har inga bilder från i dag och kan inte ladda upp bilder från mobilen:/
Sms/mms-bloggning funkar inte, och när jag försöker föra över dem till datorn med sladden funkar inte det   heller? Bara systemkamera bilderna funkar, så därför får jagg lkägga ut dem på facebook och ta de den vägen, vilket gör att man kanske inte kan lägga upp lika många bilder på en gång, plus att dem inte blir i orginalformat:S
Men här har ni i alla fall några bilder som är tagna i förra veckan:)




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0