Cissi @ ajrk igen:D

Igår så vart Cissi med upp till Jennylund igen! Var ett tag sen nu, sist var det massa snö ju!
Systemkameran hängde med, men det vart så kallt om fingrarna så det blev inte mycket till kort xD
Jag fick prova Kattas dressyrsadel som hon kanske skulle sälja, men den passade inte särskilt bra på Abra även om det var en model som jag tyckte var väldigt skön att rida i.
Samtidigt som  jag provred sadeln fick jag en lektion av Katta vilket var väldigt uppskattat:) Hon är jätteduktig. Sedan red jag lite program men det gick inte särskilt bra vilket säkert berodde på att jag vart så trött och sedan så kanske ingen av oss hade en jättebra dag.
Men i slutet när jag ökade traven på diagonalen gick det ia alla fall sjukt bra och jag är jättenöjd med det ialla fall.
I dag ska hon bara få gå ut i skogen nu när jag har suttit och nött massa program och så med henne.
Lite roligt ska det ju vara för henne också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv; Visst är det! :) Tack snälla! :)

2012-03-16 @ 15:53:35
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0