Carolinerträning :)

I går var det carolinerträning, och vad carolinerna är för ngt kan ni läsa om på carolinernas hemsida ^^
http://carolinerna.se/kavalleri.html den delen hålelr vi på med :) På bilden är det Zeb(snela fina hingstisen ;P), och kan inte se vem hästen bakom är ;)
ni får mobba mig haha xD gucci är såpass oerfaren, så vi har ledare på henne :P Kolla på kalibra, de ser ut som hon typ dansar haha xD
trololol :P
NANANANANA :P
Kiam goes SWWAAAG xDja, det är jag som står där bak.... Mobb. Jag hatar den kjolen, den typ åkte ner hela tiden haha! x)
Aja, igår då.. Follow va värsta pro, hon brydde sig inte om nånting :D Sjukt ägigt :) aja, lottie ledde dream där en stund, hon va megaduktig :)
Sen, tog vi in Cheyanne. Han har aldrig vart me förr, aldrig typ sett fanor, så mkt rök och hört trummorna . Men han bara hoppade runt lite i början, sen slutade han bry sig! :Dsnacka om AWESÖME hät :)
Follow har typ förvanlats över en natt, helt plötsligt skärpte hon sig ordentligt, hon bockar inte, biter inte, bråkar inte i allmännhet och är helt enkelt en liten ängeel :)
Kramizar,
Cicci :D

Kommentarer
Postat av: Emma

hej elin hur många läsare har du ? <3

2012-03-20 @ 09:44:29
URL: http://emmacappelen.bloggplatsen.se
Postat av: cicci

chaaaa emma :3 dig har jag hört mkt om ^^ :P

men , det kan jag svara på ^^

allt från 3 till 80 x)

det varierar mkt :P

kram ^^

2012-03-20 @ 19:59:28
URL: http://skimmelcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0