14 år idag:D

Idag blev jag 14år wihoo:D Eller ja, big deal egentligen, m an är ju ändå samma människa liksom, jag blev ju inte ett år äldre på en dag precis xD, bara en dag äldre än igår men med en annan siffra efter ettan.
I present har jag, bland annat fått en HV- polo Piké, en mountainhorse tjocktröja, vita schockemöhle lindor och en ny ridväst som till skillnad från den jag hade innan inte ser ut som ett kylskåp. Fick ha 12 years i storlek bara för att jag är så liten xD storlek 14 satt som ett tält på mig!
I skolan hade vi "Earth Day" idag. Då gick vi till olika stationer och pratade om miljö och sånt(därav den dåliga uppdateringen).
Sedan åkte jag upp till stallet och mockade åt Abra och Candy, samt gjorde deras höpåsar och Abras kraft. Sedan så gick jag ut på en liten promenad med henne. Jättemysigt! Hon är verkligen goaste hästen i heeeeeeeeeela världen!
Sen åkte jag hem, hade lite mys med da family och hoppade studsmatta.
Det är la typ vad jag har gjort idag.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

söt bild :D

2012-03-28 @ 15:23:51
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0