Vart sjuk :(

chhena :D FÖRLLÅÅÅÅT att jag inte har bloggat, men jag har vart sjuk så bara legat i sängen o inte orkat göra något. Spytt o haft ont i huvudet o sån skit :\ Men nu mår jag bra iaf :DDD tänkte att jag skulle lägga upp lite piiiics , och börjar gö en outfit snart .  Just nu sitter jag o nördar howrse , just fått min 3:e shagya :P  Jag heter Mariebergs gård bara så alla vet ^^ Wihej :D ELin o jag sitter o suktar efter nya lindor o schabrak ;DD Haha vi ska dra til tre hästar imorn elr idag, de har SUPPPPEEEERRRPRIIISSEEEEER just nu  ,  elin fick tag oå tre grimmor för 50 kr, och ett termotäcke för 100 :OOO EELLLLSKKKKAAA MEEERRRRRAAAA :PpPpPpPpP Haha elin sitter o nördar picnik o stirrar koncentrerat ner på datorn  wahaha xD  Sen frågar hon : vart hittar man fofolinsencer? haha flumme hon :P Lottie e oxå sjuk :\ Baaajs på de :c ;) vi börjar snart så jag hinner inte bloggsa mer , ska ba lägga upp bilderna :D
haha roosa :D
eeelllssk<333333333333333333333333333
lite fail på tjallien :D<333
Jag är seriös, I NEED ! <3<3<3<3<3 så sjuukt snyggt :D
aopp, nu får ni vänta på en ouutfiiiat :D
//ciiiicccciii

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Super trevlig blogg.



Snygg Header. Hur gör man den så där skiftande? :)

2012-01-31 @ 12:06:07
URL: http://Http://hastsystrarna.blogg.se
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hej där fina du!

Jag har dragit igång en DAGENS BLOGG hos mig & jag skulle bli super glad om du ville delta!:)

http://lillaelins.blogg.se/2012/january/bli-dagens-blogg-hos-mig.html#comment

2012-01-31 @ 14:48:30
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0