sämsta hoppträningen ever

Sitter i bilen påväg hem från sämsta hoppträningen ever. I början gick det ganska bra, men sen gick gick det inte så bra... Det började med att vi kom för långsamt mot en oxer i undertempo o Abra sprang rätt in i den o jag hamnade på halsen. Sen fortsatte det med att hon bryta ut sen sticka, en gång hoppade hon över infångaren o bara stack o jag fick typ inte stopp på henne hahah. Kände inte igen henne riktigt där, men alla har ju dåliga dagar, jag hade nog en idag.. Känns bara lite tråkigt för hon har aldrig vägrat innan, men man kan ju inte kräva at hon inte ¨år göra det någon gång och att hästen bryter ut är ju för att den ksk inte kan hoppa i det läget. Men det gick okejj till slut iaf. Är mest för dressyr kan jag säga. Hoppas ni rider bättre kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0