Trehästar och dagens lektion

Som jag lite kort beskrev i ett tidigare inlägg, så har vi köpt ett termotäcke. Kände att det behövdes, då det ska bli -15 elr nåt i veckan, och vi inte hade något som var tillräkligt tjockt, så kör med det och regn-täcke ovanpå i och med att det inte är regntätt. Känns helt sjukt att vi hittade ett sådant täcke för bara 100kr!
Här kmr en liten bild på det:


På lektionen red vi sidvärtsrörelser, först på diagonalen och sedan på kvartslinjem och ut till spåret.
Det gick ganska bra, och det är bra att göra det mkt då Abra är väldigt stel i bogarna.
Men det gick helt okajj:D
Just nu kollar jag på halv åtta hos mig och sedan ska jag lägga över alla mobilfoton i datorn, för minnet är slut.

passa på att redigera i picnik btw för det ska läggas ned i April så alla funktioner är tillgängliga. även betalgrejjerna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida Bolander

Superfin blogg!! KOlla gärna in min blogg nån dag!<3

2012-01-30 @ 19:59:55
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0