Skrubba, skrubba

Dagen idag började med något riktigt hemskt. Men det är inget jag kmr att ta upp på bloggen.

Sedan åkte jagg och Anna upp till stallet och skurade på väggarna iden nya boxen, så nu är dem riktigt fina!
Sedan mockade jag och red. Ridaningen gick väldigt bra idag även om jag nte red så länge. Hon var mjuk och fin och ganska pigg och trampade på bra i galoppen.
Sen så kollade jag på när Anna red lektion och sedan åkte vi hem.
I bilen satt jag och Anna och käkade äppelkakan som vi inte åt på stallet, med grädde och varsin festis. Nomnomnom.
Sen släppte vi henne hos sig och jag och pappa åkte vidare hem till mig och åt.
Så nu sitteer jag här medans reten av familjen bastar haha.
De har städat hela dagen för att få basta. Ksk inte bara våran familj som använder bastun som förvaring?
Där inne hittade vi flera av pappas gamla rosetter, plakat och så så tänkte fixa i vårat stallrum nån dag och flytta  ner alla såna grejjer dit ner och sätta upp snören att hänga rossetterna på och nån typ av hylla:D

Här kmr lite blandade bilder, bla på min röda uotfit jag fick i julkappsom jag lovade att lägga ut kort på ;D
Schnugging!
början på väggen jag och Anna tänkte göra i skåpet. Dock inte färdig på bildden som ni ser....
Ren och fin Docka :D<3
Nita<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0