Skåpsmöte

 Idag har vi haft skåpsmöte. Sjukt flummat då jag och Anna kände oss lite skyldiga på vissa punkter( dock inget dumt/ elakt, mer busigt)... Blev inte bättre av att mMangemakers "hade skrivit upp sig" och att det stog "pözz" ist för skåpsnumret.
Sedan så städade vi alla hela omklädningsrummet allihop. Torkade på alla rören, sopade, moppade, torkade uppe på skåpen, stälde in ett skoställ, tossor, städade duschen, toan, handfaten osv. När de andra gick till skötarmötet så skrubbade jag och Anna de fläckar på golvet man inte kan sopa, eller få bort med mopp. Det ser så fult ut när det är decimeter-stora fläckar liksom.
Så nu har ajrk typ värdens renaste omklädningsrum :D.(Y)






Stackars lilla Trassel har tratt och kan inte tvätta sig:( Gungar huvudet när hon går och desutom har hon ont och svårt att äta:( Kändes sjukt risky att hon skulle opereras fre 13..



Sen red jag och efter det åkte jag och Anna till Docka och Nita. Borstade typ bara.Vilket är lättare sagt än gjort. Jag Nita och Anna Docka, as always. 
De var väldigt leriga men som tur var var den torkad. De har typ dreadlocks i manen och svansen så de e lite jobbigt att reda ut. Fast inte Docka då för hon har stubbman;).
Nitas svans är typ 1 meter lång och lita tjock så tog mig bara igenom halva, men lyckades göra en fläta i den.
Knoppade också manen, Knopparna blev stora som äpplen, haha jätte gulligt. Gjorde en i pannluggen också.
Det är nästan ett måste att fläta manen när den är så lång och tjock, om man tänker  borsta kroppen iaf.
Ryktade ganska ordentligt, då hon var väldigt dammig.
Nitas hovar är lika stora som mitt huvude haha.




känner mig bara lite tvungen att lägga upp denna på Abra också haha.
Hon e typ rädd/fascineraad av manege spegeln och har vart sen jag tog hem henne men här vågar hon iaf nosa på sin "kompis".



Kommentarer
Postat av: Karin

hahah gu va söt! ;D

2012-01-15 @ 13:01:51
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com
Postat av: ciicci

HHAHA lilla abriz ;D

2012-01-15 @ 19:00:22
URL: http://skimmelcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0