Ridning på hoppbanan

Idag så åkte jag upp till stallet direkt efter skolan. Vi skyndade oss att fixa allt och sedan gjorde jag iordning Abra och gick ut till hoppbanan. Jag red i mina marinblåa elastiska benlindor(och paddar såklart!), min krämfärgade tubhalsduk från HM, Marinblå ajrk jacka, och mina bruna JW byxor:D
Red i ca 1h och det gick jättebra! hon gick som en klocka och verkade verkligen tycka att det var riktigt kul hon också:D<3 Pappa tog med systemkameran för att ta lite najs pix men man kan inte precis säga att han har en fallenhet för att ta kort så alla blev jättesuddiga. Desutom hade han inte riktigt förstått det där med att ställa in skärpan och hade på samma gång lite lektion med mig.
Sedan drog vi till backaplan för att köpa pressent till lillebror och nu sitter jag här hemma, hungig kall och har musarm:S  sjukt trött är jag också haha. Ska se om vi äntligen får till en liten grejj med bloggen som vi länge velat fixa. Säger inte vad det är men ni kommer la att fatta snart, om de funkar då.
Men aja

kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg :) Titta gärna in på min blogg och anmäl dig till Dagens blogg! Kommer att utse En vinnare redan imorgon, och kommentera gärna vad du tycker om min blogg!

2012-01-27 @ 07:16:15
URL: http://lindeey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0