Rasppa tänder

När jag tar i högersida på Abra så tar hon upp huvudet jätte högt, sänker ryggen, räcker ut tungan och typ snurrar tre varv innan man får nå jobb i henne. SÅ vi undrar om det bara är i ren protest och att hon är stel där, men i och med att hon inte gjort så sen i augusti då jag fick hömtade hem henne, så ska vi in till ale kliniken och se om dem behöver raspa tänderna.
Och som vanligt krånglar headern men hoppas att jag får det att funka på lunch-rasten sen.



Vilkenfrisyr e mest nicce?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sv: Jaha okej, jo men jag kan hjälpa er om ni vill det! :)

2012-01-10 @ 15:23:50
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: Wilma | Foto & Vardag

SV: Ja, visst jag kan fixa header till dig om du vill ha :) Skicka några bilder du vill ha som header så fixar jag resten. Skicka även din inloggning så att jag kan lägga in den :)

2012-01-10 @ 15:55:58
URL: http://wilmasfotodagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0