Köks & badrumsinredning i stallet

Igår före jag skulle sova låg jag och tittade i en gammal Ridsport. Det var temat smuts och var lite tips på stallinredning för att kunna undvika smuts.
Bland annat var det en tjej som köpt gammal köksinredning till sadelkammaren, det var verkligen jättesnyggt! Praktiskt var det också,  jättesmart faktiskt. Gillar när man har sån  inredning i sadelkammarn så att det liksom ser ut som att det är "inne" liksom. Inte ett grått betong rum med lite sadelhängare på en vägg och träns på den andra liksom:S
Sedan så var det en annan tjej som hade fått ett lager restkakel från ett badrum, så hon hade kaklat(stavning) spolsoiltan! Sjukt snyggt var det! Det är liksom precis så jag vill ha mitt stall när jag köper ett i framtiden;)
En av mina fetaste drömmar är att få ha sina hästar i ens eget stall och inte uppstallade hos någon annan.
Måste dock säga att jag trivs väldigt bra där jag har Abra nu. Hästen trivs och man har kompisar där liksom:D<3
Samma tjej som överst hade också köpt hållare från IKEAs köksavdelning som hon hade som hängare för blöta ben skydd. Sjukt smart.

HUr gör ni med städning på era stall?
På AJRK har vi städveckor, samt ett städområde som varje bos har.
Kommentera gärna hur ni gör!;)


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja de kan vi gärna göra! säg till när du lagt till mig så gör jag desamma :)

2012-01-25 @ 16:10:41
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0