Hiss/ diss

Jag hissar dessa oerhört snygga schabraken och lindorna från lamicell. Dem sticker liksom ut lite i mängden. själv är jag mest för typ marinblått, rött och brunt, men det är roligt med lite såna här roliga färger också!
Just nu är detta något som står högst upp på min "gbghs" lista!:D

Lindorna är också görsnygga!


Och rider du inte med benlindor så finns ju som tur är benskydd i matchande färger.


Hoppas ni tycker om dem lika mycket som jag gör!




Ps nästan alla våra bilder i outfits osv är tagna från cheval ridsport. Och ja, vi har mejlat och bett om lov;)


Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Älskar dom där schabraken, särskilt det gröna! Vill haaaa :D

2012-01-31 @ 10:48:10
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0