Förstadagen på hoppkursen:D

Idag var första dagen på hoppkursen som jag och Anna var med på. Anna har ingen egen häst men är där uppe ganska mkt så hon fick låna Valentina, hennes favorit av lektionshästarna.
När vi skulle hämta Vallis  i hagen så kollade alla ponnyerna upp så fort man kom inom synhåll och sedan kom allihopa emot en från olika håll och typ skulle hälsa hahah sceary ^^(fast ne) :D. Men gick ganska fort att ta ut Vallis iaf även om dem andra oxå ville in heeheh...
Själva hoppningen gick ganska bra. Fast Abra ville inte svara varken fram eller bak då jag ville det, altså gick förlångsamt och tog inte dem framåtdrivande hjälperna, men sedan när hon skulle stanna ville hon inte det heller....
Hon småstack tre ggr men fick tag på henne direkt alla gångerna. Sjukt störande! Men det gick ganska bra ändå.
För Anna och Vallis gick det oxå jättebra!
 Har tyvär inga kort men en 2h lång film om nån är intresserad hahah!

Bilderna och inlägget igår om Docka och Nita var skrivet av mig även om jag glömde skriva det heheh. Komentera gärna vad ni tyckte om bilderna, och vilken som ni tyckte mest om. Har så många bilder på dom att det nästan inte går att räkna så om ni är intresserade är det inga problem att lägga upp några till ;)

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

nice

2012-01-03 @ 21:29:43
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0