Drogad häst och drogad katt=hungrig häst och hungrig katt

Idag när jag kom upp till Abra så hade hon blivit drogad några timmar tidigare när dem hade raspat hennes tänder, och av den anledningen inte fått mat. Så hon var gör hungrig. Visste inte vad dem gjort med henne så väntade ett tag med att ge henne maten för jag visste att mamma skulle komma.
Hon försökte ta sig ut och förbi dörren och skottkäran och lyckades välta havre hinken med mulen, stackarn. Så hon fick maten sen. Hon stog ju upp med lyft huvude och det var ju några timmar sedan hon blev drogad, så det var helt okej. Hon hade jätte vassa tänder och sår i munnen, så det var bra att vi fick tid så snabbt. Det var också bra att veterinären kom så vi slapp åka in till ale-kliniken.
Trassel( min ett hlav år gammla katt) ska steriliseras i morgon så hon får ingen mat på hela natten:( Så där e en till som kommer att vara hungrig.

Det har varit väldigt klart senaste dagarna så himlen var asfin! Så kände att jag var tvungen att gå ut och ta lite kort x).

Vinterhimmel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0