Choklad fondue oxh ridning i skruttväder

Red ute i snön på hoppbanan idag också. Var rått och iskallt och deseutom blåste det men blev till slut varm haha. Hon var jättefin och gick sådär bra så man bara MOOOWBLAA typ;) Det är så mysigt när man rider i nån decimeters snö och hästen går i perfekt galopp och man hör iskristalerna flyga klirra i snön liksom:D Love the feeling:)
I slutet så red jag och Emma C med Shelly 3 brevid varandra och hon satt barbacka och i damsadel sits och båda typ stack och hon gled av och jag som har så långa tyglar på de svarta tränset typ drog upp dem till öronen men de var ändå inte helt sträckta! flumflum!

När jag kom hem så åt vi tacos och sedan blev det chokladfondy(stavning).
Fattade inte riktigt hur mamma och pappa fick ihop det när dem sa att det var ok att jag käkä det men det ksk är ok med godis i flytande form x)
Doppade annanas, jordgubbar (jag) kakor, och marshmallows, men de fick inte jag äta.
Kändes så här helt MOOWBLAA att jag fick äta choklad så när jag hade doppat lite körde jag ned hela huvudet i skålen (alla hade olika);).
Gott var det iaf:D
Ser ni vad det är?
MOOOWBLAA!

Kommentarer
Postat av: Kattises - Alltid tävlingar!

sv: haha okej :P .. nej det är inte alls sant att blogg.se får pengarna..haha vad är meningen att annonsera då? :) .. själv har jag fått pengarna på mitt konto utan problem och en utav mina bästa kompisars kompis har också fått pengarna utan problem :) .. så nejj blogg.se får inte alls pengarna :)

Kram :)<3

2012-01-28 @ 16:02:18
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0