Caribbean blue outfit

Asså färgen caribbean blue är så sjukt snygg!
Så här kmr en liten outfit i den färgen och allroudryttare som jag är ( vet, det låter oproffsigt), lägger jag upp både en hopp och en dressyr outfit iden färgen:D.

Scabrak från BR
Benlindor, BR
Sen så skulle jag lägga upp en bild på en matchande piké, oxå från BR i caribbean blue, men enda bilden jag hittade var på en tjej som red som lagt upp den på sin blogg och så, så kände nt att jag kunde ta den.



Schabrak Kingsland
+ blåa HV polo benskydd, men bilden var copyright märkt
Piké från HV POLO (om man nu råkat missa den stora texten på tröjjan...)


Blev bara små outfits, Skulle man ha fler grejjer i den färgen samtidigt skulle det bli för mkt. :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0