@ Annas

Nu är jag då hemma hos finaste,bästaste Anna och ska oxå sova över här.
Dagen började med att jag åt frukost kl.12, packade städade min tröjj-låda, åt lunch kl.1 då mina föräldrar och min bror gick upp tidigare, och sedan åkte jag till stallet mockade osv. Abra var väldigt tittig i början när vi skrittade ut och det höll i sig inne i manegen. Men som tur var red Liz därinne och fick en liten lektion av henne.
Kändes skönt att jag red igenom henne ordentligt idag. Annars hade jag förmodligen flugit på tisdag som är första dagen på hoppkursen jag ska vara med på heheh. Kursen är tis-ons och ska vara med med Anna på Vallis, Moa o Candy, Therese och Ascenti, Molly och Millie mfl.
Imån så ska jag och Anna gå till Docka och Nita och grejjsa lite med dem:D
Gött och bli kliad? Kortet är taget med pappas Nokia och är därför nt av bästa kvallite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0