Ångest...

Omg har värsta ångesten angående headern... Vår blogg ser inte klok ut... Fick värsta atacken i går typ skrek slog i saker och sprang in  väggen i köket några ggr. Pappa och Mamma var inte så glada på mig då...
Så om någon kan erbjuda oss hjälp e jag sjukt tacksam!

Som tidigare nämnt så tömkörde jag idag. Det gick väldigt bra och fick lite jobb i henne i både trav och skritt i båda varven även om hon protesterade en del... Hhaha. Hon stack en gång oxå mahah.

Komentera om ni kan hjälpa oss på något sätt!<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad är det ni vill ha hjälp med? :)

2012-01-09 @ 11:02:38
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi vill liksom ha ett bildspel i headern, så att dem bilderna jag laddade upp är i headern, men att dem byts hela tiden, inte bara när man uppdaterar! Fast dock i mkt större format än nu:D

Kan du hjälpa oss vore det jätte snällt!!!<3:* fin blogg btw:)

2012-01-09 @ 20:20:46
URL: http://skimmelchernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0