Alla har vi varit små^^

Ja vi har alla varit små. Här kmr lite bilder på mig som liten. De flästa är på ridskolehästarna då jag inte hittar så många kort på hästar jag hyrt/ varit medryttare på :(
Jag och Kaisr efter lektion <3
Jag första ggn jag red ut med farfar på Lasse. Och därmed första ggn jag hoppade ett dike, och inte något litet sådant...  Hhaha!x'D
Jag i miniformat och Filippa "in action".
Slädtur med storkusinerna och farfar ute på Nolby<3
Jag, Amanda och Balder<3 Balder var en liten B-ponny och inackordering hos farfar på Nolby<3
Mobba inte hjälmen xD.
 Stor-Linus och Lill-Elin<3
Gammal bild på Linus<333
Jag och Frasse som även han varit liten<3 Alla jennylundare vet nog att han nästan är helt vit nu:D.
 Yaaaay vad glad man kan se ut!!!:D. Inte tired at all lixome:D.
Även Linus har varit liten. 3 år:D Farfar som visar upp hnm:D.
Karin oxå! En av min bästa vänner och fodervärd till Abras bror, Arrow:D www.hasttjejerna.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahaha min arm är ju typ ur led på den bilden haha! 3:e bilden nerifrån var sjukt söt! <3

2012-01-07 @ 23:55:52
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com
Postat av: Lovisa :)

nawe, så gulliga :)

2012-01-10 @ 12:36:46
URL: http://lovisahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0