20dag knut dansas julen ut...

...fast inte hos oss! Gör ingen grejj av det utan stressar bara unfan allt. Varför ska man fira att julen är slut liksom? Man borde ju snarare sörja. Jag ÄLSKAR julen.
Det är bara så mysigt  med alla adventsljustakar och allt. Och det blir ju bara bättre om det är snö.

Håller just nu på med en svenskauppgift som ska vara klar tills på tisdag. Har skrivit 3 a4 papper idag och har nog bara tagit mig igenom en 4 del elr nåt -.-'

Idag ska mamma rida Abra. Hon är inte för tung elr så, bara lite lång. Så hon ba mig ha lektion med henne. HAHA. Pallar inte riktigt. Känner inte att jag är rätt person att ha lektion med någon, definitivt inte någon som är äldre än mig. heheh.

Lägger ksk upp lite fler Abra bilder sen
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0