Värt!

Blev ingen heldag på scandinavium idag, missade GP-Ponnyn tyvär men fick istället en såå värd lektion av farfar. Det gick jättebra och jag var helt slut sen.:P Jag övade på att ha kontroll på bogarna, då hon gärna skjuter ut högerbog. Hon gick jättebra och jag är helnöjd! Hade nästan glömt hur det var att rida i sol utan jacka görgött! Messade Emma och hon och Shelly kom åtta i gp Ponnyn,men de äger i alla fall!=) Nu sitter jag i bilen på väg till Scandinavium och gå på mässans fram tills kvällsföreställningen börjar. Pappa och farfar kommer inte förän senare så lite forever alone är man ju. Men antagligen träffar man ju någon att gå med. Ska ni dit? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0