Ridningen idag ;)

Idag red jag och pappa ute på hoppbanan, det var rätt så gäggigt så outfitten blev bruna jw-byxor, rosa dressyrschabrak(br), den bruna dressyr sadeln, svart träns med rosa blingbling pannband i strass, och blåa benskydd från Börjes, för benlindorna skulle bli tunga och gäggiga annnars.
Jag övade dressyrprogrammet för de kommande programridningarna och kanske dressyrtävlingarna, och red varje rörelse ända tills det gick riktigt bra och i slutet av passet red jag igenom hela i sträck.
Viövade mest på ökningar på diagonalen då det var där vi hade störst problem men i slutet gick även det bra och jag var riktigt nöjd med både mej och Abra:D

Jag har ganska lätt för att lära mig program, även om jag tidigare inte har övat tillräkligt på allt och slarvat lite när det  väl gäller, vilket jag inte har några planer på att göra om.
Hur övar ni bäst när ni har program ni ska plugga in?


kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv. Haha Ja. ;)

Kram <3

2012-02-29 @ 14:03:57
URL: http://carolinepersson.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0