promenad i kväll

Förlåt för otroligt dåliga uppdates senaste dagarna. Cissis internet funkar typ inte och jag har inte haft tid. Satt och skrev ett jätte långt inlägg om Abra igår, men allt raderades och det funkade inte ens med ctrl z :( nu sitter jag på bussen påväg till Bohus och när jag kommer upp till jennylund så ska jag mocka, höpåsar åt Candy och Abra, borsta, och hinner jag kanske gå ut på en promenad med Abra=) Tycker att man alltid skata sig tid att iaf borsta hästen även om man inte rider. Har man inte tid att ta hand om den så kan msn ju alltid ha en medryttare?:) jag har medryttare på onsdagar för att hinna med läxor och så ;) Hoppas ni får en trevlig kväll/ eftermiddag kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0