Min Kingsland mössa!

Idag vart jag och pappa på trehästar och jag köpte äntligen min efterlängtade Kingsland mössa.
Jag hade helst velat ha en marinblå mössa med skölden fram, för jag tycker bättre om modellen, men den fanns tyvär inte.

Först tänkte jag vänta med att köpa och se om jag hittade en på mässan istället, men då sa de något om att Kingsland hade slutat sälja ut sånna, så att det skulle vara svårt att få tag i överallt(om jag inte missupfattade det hela). Så jag stog och väljde mellan den vita och den gråa med snöflinga fram när jag hittade den här bruna!

Tycker jättemycket bättre om den för att den inte är lika löst stickad och "pösig" i modellen som den vita, rosa och den grå, även om de ser lika dana ut på bild. Självklart är dem också är jättesnygga men det var liksom den modellen jag letade efter.  Så jag köpte den och är sjukt nöjd. Den och mina bruna Whitaker ridbyxor är årets bästa köp!

Vad tycker ni om KIngsland mössor, vilken modell gillar ni bäst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0