jaa... så var det dessa mobilbilder...

Idag vart jag uppe och red tidigt, för att hinna rida innan lektionerna.
Jag red i lilla med Ronja, Silver och Amanda och Billy Boy.
Till en början red Tove andra Silver därinne också men hon gick ut när jag kom :P
Jag gjorde inget speciellt utan såg bara till att hon skulle få gå ordentligt, i och med att det inte blev så mycket av det i går, och ställde igenom henne ordentligt, gjorde lite fattningar, men en del annat också.
Jag var riktigt nöjd med galoppen då hon vart jättefin! Jag kände verkligen hur hon trampade på bakifrån och var både nöjd och genomsvett efteråt ;).
Jag gjorde en lite småslarvig fattning när jag värmde upp och lät henne fatta fast hon gick som en banan:S DUMT
Men de andra fattningarna såg jag till att hon gick rätt innan jag fattade men då vart det lite jobbigt tyckte Abra och slog bakut, eller småbockade i fattningarna, men sedan så kände man verkligen trycket i henne och det kom verkligen bakifrån:D

Sen så skrittade jag ut med mamma i blåsten och pysslade om Abra för at sedan ta lite kort på Anna och Vallis.
Dessa mobilbilder altså... pallar inte hahah men Valentina gick också jättefint vad jag såg och det såg riktigt mysigt ut! Här kommer de bästa (om man nu kan kalla dem det) korten:

suddiiiig



Hittade lite gamla bilder på Anna också så här kmr dem!

suddig?
Vet inte varför den är bkå haha:P men hittade inte så många på henne men ska bomba henne med pics någon dag.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0