Inte precis vad jag hade hoppats...

Nä fy för att vara sjuk på semestern! Har inte kunnat blogga för jag har mått väldigt dåligt, men här kommer en samanfattning av det som hänt under veckan!
Vi åkte klockan sex i söndags morgon. Jag somnade direkt och vaknade fem i åtta då jag klämde i mig en macka. Det måste ha vart något fel med den mackan, för fick ont i magen nästan dirkekt och det blev bara värrer och värre. När vi började närma oss Sunne hade jag så ont så jag trodde jag skulle svimma men efter en kräkpaus i en busskur så försvann det i alla fall och jag kände mig genast piggare. Snacka om att jag aldrig tänlte äta sån macka igen! Men när vi stoppade på lunchen så fick jag i alla fall nöja mig med skorpor och Vitamin Well när de andra åt hamburgare.
Vi kom fram till stugan vid tre tiden på eftermidagen och stugan visade sig vara riktigt fin och mycket större än vad vi hade trott!
På måndagen avvaktade jag med skidåkningen på förmiddagen men kände mig bättre efter lunch, så dum som jag var åkte jag två åk men fick sedan feber och orkade ingenting... Så det var bara hem till stugan igen! Så har legat här sedan dess förutom ett besök till vårdcentralen i hede i morse, där de tog prov och undersökte mig.
Det visade sig att både jag och pappa hade mykoplasma, och fick antibiotika.
Så det blir kanske inte så mycket bloggande från min sida tyvär..
Men kram på er i alla fall! Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag och ett trevligt sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0