Gårdagen

Igår så åkte jag upp till Abra på första gången på en vecka. Det var jätteroligt för jag har saknat henne så mycket! Det första jag gjorde var attt gå till henne i hagen och hon kollade på mig redan när jag gick från parkeringen, men tyvär var Candy väldigt nyfiken och jaga bara bort lilla Abra när jag kom nära, och att jag hade en macka i handen gjorde ju inte saken bätttre precis :P
Vi övade på galoppfattningar och det gick väldigt bra faktiskt. Utanför blåste det och lät som att jorden skulle gå under men Abra  var stencool.
 Ikväll så ska jag rida barbacka tror jag, man brukar ju ändra sig när man väl kommer dit haha. En sak som är säker är i alla fall att jag ska rida i manegen då de e is överallt nästan :/

Vi har gjort en facebook sida också btw, så den får ni gärna gilla!!!
Alla som gillar får en länkning ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0