Finaly...

Äntligen är mitt hår såpass långt att jag kan sätta upp håret ordentligt! Kun ocksåde till och med göra en liten donut av det!  Är sjukt trött på att ha kort hår nu vad ni än gör klipp er aldrig! 
 Blir så sjukt inspirerad av Gunillas(www.dressyrmupparna.se) alla blingbling saker till håret vid dressyr. Höll sjlv på och gjorde massa smycken för några år sedan, vilket har upphört nu, så har en hel del grejjer hemma. Mina nästa offer blir Cissi Lottie och Anna.
Anneli som äger Follow och Cissi ska fixa rikitga pass till hästarna och Cissi ska få börja åka på träningar och kanske lätta klasser i dressyr med Follow om jag har fattat rätt? Och första April är det  programridning på AJRK som hon kanske kan vara med på (=perfekt tillfälle för mig att pimpa hennes hår mohahahaha). Det skulle i så fall vara jätteroligt tycker jag! Det kommer säkert att gå jättebra i så fall:D

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0