Cissi på AJRK!

Idag när jag åkte upp så tog jag Cissi med mig! Har längtat efter att få in lite tid så att hon skulle kunna följa med till Jennylund. Tyckte verkligen det var jättekul, och jag hoppas att hon också gjorde det. Det är ju lite skillnad på Marieberg och Jennylund, så det är ju kul att se hur det är på andra ställen, men själv tycker jag att det är lite tråkigt att vi har hästar på olika stall:( Skulle underlätta och vara mycket roligare om vi hade dem tillsammans!
Jag red ute på ridbanan idag. Hon var riktigt mjuk och gick rätt bra, även om det inte riktigt syns på bilderna. Red lite på åttor, gjorde övergångar och tempoväxlingar samt övade vi på enkla byten. Blev några travsteg emellan i början men sen gick det jättebra!
Nu så känner jag mig rätt så hängig och får se om jag behöver stanna hemma i morgon:( Blir nog att lägga mig och mysa med tiningen ridsport ett tag;)
Mamma tog med systemkamran och knäppte lite bilder, skit i mig och kolla på Abra:

haha
Stor jacka?


tog fler men pallar inte att lägga upp fler nu. Passa på att spana in mitt HKM schabrak;)

haha hade så stor jacka så benen ser minimala ut och så fetaste överkroppen på det! Annars brukar det vara lite tvärt om....
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0