Vart på sadelkammarn

Idag är jag ju staallfri :( så efter gitarren åkte jag direkt till sadelkammarn ihop med pappa nu när jag äntligen har lite tid innan klockan 6 då det stänger xD.
Egentligen åkte vi bara dit för att köpa ludd eller kortare sadelgjord för att den är lite för lång, och hon får skav så har ridit med den vanliga allround gjorden(det finns höga hål längre upp), men nu hade dem både och så vi köpte båda xD. Sedan så köpte pappa ett par säkerhets-stigbyglar till drssyrsadeln, när han hade fått igång köpsuget, för han tyckte att jag skulle ha säkerhetsstigbyglar på båda, sedan så köpte jag ett sadelskydd och beställde en...DANTANDAA nä skojja bestälde en grej som de inte hade inne också xD.
Sedan så har jag suttit med läxor sedan jag kom hem typ och kanske fortsätter ett tag till.
Annars har jag inte gjort något speciellt idag förutom att gå i skolan och lyssna på när Cissi sjunger massa skumma låtar....

hejdå alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0