Snabbis

Här kommer en liten snabb update medan jag åker upp.till stallet, såg att Cissi inte hade bloggat något så är la tvungen ;) I tisdags var jag uppe och gjorde i ordning allt för Abra och Candy. Sedan hjälpte jag till på filmkvällen. Vi såg på Good luck chuck och monocerus och de som var där verkade nöjda och glada:) Onsdag- torsdag hjälpte jag till på ridläger med Anna, alicia och jossan. Alicia och jag var med båda dagarna och Anna var där onsdags och Jossan till typ halv två på torsdagen. Vi hjälpte till i stallet, ta in hästar, hittade på lekar och höll i teori. På onsdagen gick det rätt bra men på torsdagen var barnen lite kaos på slutet och ville göra olika saker haha;) Nu sitter jag på bussen påväg till stallet för US dag=) Snart framme så hinner inte skriva mer haha Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0