Fotning igår del 1

Igår vart jag med Lottie och Cissi till Marieberg, därav den dåliga updaten. Först hade vi ttänkt att fota lite i padocken, men där vart det lektion så det blev en barbackatur ut i skogen i stället.
Det blev en hel del bilder, upp mot fyrahundra stycken, så lägger inte upp alla och de jag lägger upp delar jag upp i delar del 1, del 2 och så vidare.
Här kommer den första delen!



Bara jag som tycker att det ser ut som att Cissi försöker fälla Trassel med sina utåtpetande ben?xD


En bild beskriver mer än 1000ord...<3:) kärlek till den bilden!

Jag fick rida lite på Trassel också:D Kulkul! Bara lite ovant :P



Sötisar:D<3

Cissi lånade Malins BR-lindor.






Followmuppar hahah:D








Lottie: En fluuga...xD




Follow kronglar i bakgrunden :P


*protest*


Till och med Trassel vill  bli Jennylundare!:D


Lottie och Trassel


Kärlek till bilden<3
Tog många, många fler bilder, men detta får bli allt för nu Kram


Kommentarer
Postat av: cicci

HAHHAHAHHAHHAHA jag trillar av på den ena bilden xD

hur fan rider jag egetligen? mobb ju xD

2012-04-10 @ 19:52:06
URL: http://skimmelcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0