:/

I går när jag kom upp och borstade Abra var hon varm och hade puls i höger fram, vi vet inte vad det är, antingen har hon slått i sig, har ont i senan eller så kan det vara hovböld(hoppas som in i ********* att det inte är det sista).
Så jag bara kylde ned det, skrittade ut med Anna och sedan la jag på lite kylbalsam.
Efter det tittade jag på Anna när hon red. Kanske inte så mycket att skriva om så tänkte skriva om ridningen i fredags istället.
I början kändes det som att hon gick lite konstigt, men hon var väldigt spänd (väggarna var såå läskiga xD9)och det var ingen som såg något på henne och det försvann när jag hade värmt upp och så, så jag tänkte inte mer på det.
Hon var jättemjuk och fin och jag övade lite på förvänd galopp, red i en åtta och gjorde enkla byten på mitten och sedan red jag igenom La programmet, bara för skojj skull inte för att jag skulle kunna rida det på tävling eller så(inte en chans haha), och det gick riktigt, riktigt bra! Hon var hur mjuk som helst och ändå framåt och kändes som att vi hade kunnat få en rätt bra procent om jag ridit det för dommare. Det gick verkligen super!

I lördags kändes hon också konstig när hon började gå, men hon var inte halt och kände inget och det gick över ganska snart men nu vet jag ju att det var något:/
Känns skittråkigt verkligen!

Så idag på lektionen blir det att rida lektionshäst då, får se hur det går, skönt att vi har dressyr i allafall

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0