Vilken färg?

Åååhh... Vadd jag älskar Kalle Anka! Det e så mysigt att sitta där och kolla på något man bara ser en gng om året , och veta att tomten kommer sen.
I år fick jag en ny marinblå Jennylundjacka, pengar, röda benlindor, presentkort på JW byxor, magtröjjor m.m.
Innan så ville jag helst ha blå JW-brallor, men har nu ändrat mig då det inte e så snyggt ihop med jackan. Vill nog ha bruna men e nt helt säker... Vad tkr ni?

Dessutom så fick mamma en system kamera så skulle man få låna den nån gng så kan man nog få rätt nice bilder :D. SÅ NU NI! NU BLIR DET ÄNTLIGEN EN SNYGG HEADER!
snart ska jag nog kolla på Sistaavsnittet av julkalendern och sedan Karl- Bertil Johnssons jul.

SÅ GOD JUL ALLA!
//

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Najjs! När ska du dit? :D

2011-12-25 @ 15:31:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Karin

bruna tycker jag du ska köpa! :D

2011-12-26 @ 20:19:33
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0