Trampad heest :(

Idag så åkte jag bara upp för o grejja egentligen. Skulle mocka, göra höpåsar och borsta sådär längeo så nivet, så upptäckte jag att hon var varm o lite svullen i vänster bak o hittade sedan ett sår på karleden. Det var inte mugg,utan mer som att hon fastnat eller blivit trampad men värkade inte vara så allvarligt. Så först tvättadde vi med slangen o sedan med jodopax, vilket hon inte gillade särskilt mkt, o sedan la vi på lite jodopax gel så får vi se hur det utvecklar sig. Hon ksk får gå med boots ett tag framöver.


Axel (min lillebror) var oxå med och var jättegullig med henne, dock så drogade han henne med morötter, och pyntade min box o hängde upp morötter på girlangen av tallris i röda band. :) Lägger upp en bild på hur det blev imån :P.
När Abra tyckte det var lite läskigt så tog han upp tuben med jodopax-gel och läste för henne så att hon visste vad det var för något hon skulle få på sig, och när han lärt henne det hämtade han andra saker som tex. ssaxen och lärde henne vad det var för något.
Axel undrar vad det är hon gör med läppen på hans händer...<3

Sötizzen skakar sig <333 :*

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0