TRÅÅKIGT ;(

sitter här och trökar sönder, Follow står idag och jag var tvungen att köpa julklappar XO Men jag och elin gick efter skolan (den ee slut nu btw!) och köpte lite mojs, Bara lottie , broshan och malin kvar nu då ! :D Men jag stoed i kassan , och när ja skulle stoppa ner en Blomma i en påse , Och då ringde elin.(smart som hon ee hittade hon mig inte efter hon gått på toa XPP)  Jag han nt svara och skulle kolla vem dee va som ringt, och då skrek en tant :SKYNDA DIG MAN KAN INTE STÅ OCH SMSA FÖRSTÅR DU!!!! SKYNDA DÅ! SKYNDA! Jag ba okeeej...? hon fick mig att stoppa ner alla saker i en påse som blomman blev MOOS X( usch för såna människor...
Aja ska lägga upp lite mixade bilder nu :Dtrassel, elins kissemzz :D<3
ÄLSKA<3
<3<3<3<3<3<3<3<3
hehe XP skriver mera imorgon hade bra<3
\\
SKKKAAA GÖ EN FINARE XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0