Speedo heest

Idag så åkte jag och pappa till stallet tidigt för att kunna grejja med Abra innan de släppte hästarna. Så vi typ tvättade såret först och borstade, mockade osv. Sedan red vi ut då hon varken var varm, svullen eller halt, fast vi skrittade mest. Hon var hel speedo och jag fick typ panik när hon försökte sticka första gången och jag insåg att jag inta hade min väst. Hon stack 2-3 ggr och försökte 3. HAHA första gången hon skulle sticka så halkade hon när hon sköt ifrån med bakbenen så jag han ta tag i henne o så. Just nu är Anna här och så. Så det e kul (Y) <333

Heaadern blev lite missbildad men ska fixa storleken på den sen :P Och snart kmr en ny, finare. Fast ddenna e jätte fin det e ju Rebecka som fixat den. Men båda bilderna är tagna med mobil i nörka ridhus så snart blir dee nog en ny!<3:D

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0