skyll på mejj dåe -.-

Weeey!<3 Asså förra året när jag hade Milano så hade vi en tömkörnings och longergjord, och ett par blåa strechlindor(fyrpack) som i början av sommaren bara försvann. Puts väck. Och pappa trodde då att det var jag som tappat bort dem och ksk glömt den i en ladugård där det går en fjordin och en nordsvensk/ ardenner som vi (jag och bästa Anna) höll på med en del i sommras då jag var helt hästlös. Och jag hade typ lite panik och var oxå ganska säker på att det var jag då jag tappar bort nästan allt ting. Så vi köpte en ny körgjord, som var mkt bättre, o nya lindor, men igår dåe efter typ 8 månader så hittar pappa dem båda i en knuten påse i bastun där han hade lagt undan dem när han städade...-.- skillz
Fast ska ksk inte säga ngt för unnder året har jag tappat bort 4 busskort o fyra vantar... Och lite till. :(


Kommentarer
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Jag har en tävling i min blogg, var gärna med. Vinn ridstrumpor eller en buff! :D

2011-12-16 @ 11:56:45
URL: http://missbelinda.blogg.se/
Postat av: Topdressage

Minimupparna, det är vi det. Vår blogg handlar om en Isabell, en Fux och en svart ponny.

Candy ( isabellen ) och Märta ( fuxen ) är amandas två ponnysar. Eller inte helt.

Amanda har Märta på foder med en kompis och Candy är hennes ungponny som just nu är under inridning. Candy är en liten prick man INTE missar

Amanda satsar högt inom dressyren och hoppas kunna komma någon vart med Candy.

Märta är Amandas foderponny, nästan lite som en läromästare. Och tävlar upp till Msv - klasser i hoppning.



Bambi är Nadjas ponny, som just nu tränas inför kommande tävlingsår samt ungponny SM.

En svart D-ponny med utstrålning som få. För att få veta mer om Bambi får ni helt enkelt kolla bloggen!



Var även med i vår bloggtävling där du vinner schabrak + Lindor i färgen carribean blue från BR.

För mer info och anmälan klicka här!



http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html#comment

2011-12-16 @ 14:25:05
URL: http://topdressage.blogg.se/
Postat av: Anna

asså elin, hahahahah!! näst gång du tappar bort nåt får jag faktiskt skratta!!

2011-12-17 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0